Stres dowcip niejaki w pracy chirurga plastycznego

Nie ma znaczenia, czy jesteś w praktyce 5 lat ewentualnie 20 lat … Stres nr 1 jako chirurg adaptujący się jest znalezienie solidnego kanału przyciągania pacjentów, na którym wolno polegać, ażeby odwrócić nowych pacjentów.
Nic innego nie ma znaczenia. Nie http://www.cwikowski.pl twoje nowe biuro, dziewiczy laser, czy podrobiony koordynator.

Jeśli nie masz pacjentów kosmetycznych mówiąc w samej rzeczy aż do Ciebie a dając ci pieniądze, jesteś w tarapatach.

Pomyśl o pacjentach kosmetycznych podczas gdy o tlenie. Kiedy masz niezmienny dopływ pacjentów kosmetycznych, którzy mówią „tak”, oddychasz z łatwością.

W przeciwnym razie, respiracja jest odcięte natomiast nie przeżyjesz długo.

A to w żadnym wypadku się nie kończy. Niepokój. Nawet jeśli masz zarezerwowane terminy, czy nie czekasz, aż spadnie pozostały but?

Studnia była na wyczerpaniu, i teraz jest sucha.

Z DRUGIEJ STRONY…

Kiedy masz solidny platforma przyciągania pacjentów na miejscu, oddychasz spokojnie.

Jeśli Twój architektura składa się spośród wydawania tysięcy dolarów każdego miesiąca na reklamę, to jest owo http://www.drazyk.pl punkt programu planu, jednakowoż nie pełny plan.

Łatwiejszym sposobem jest aprobata istniejącym pacjentom, iżby przynieśli Ci nowych pacjentów, w pomysłowy sposób.

To nie przeciwnie wielce zmniejsza wydatki na reklamę nowych pacjentów, niemniej jednak również zwiększa retencji pacjentów, co jest niesłychanie dobrą rzeczą.

Dlaczego?

Ponieważ poleceni pacjenci mają ulepszony dzielnik konwersji aniżeli „obcy pacjenci internetowi”. Poleceni pacjenci wydają dodatkowo więcej na transakcję zaś są z większym natężeniem skłonni do powrotu, wobec tego ich wartość w całym okresie życia jest w znacznym stopniu większa http://www.pietrusiewicz.pl.

To sprawia, iż programy polecania pacjentów są w najwyższym stopniu opłacalną tudzież lukratywną strategią marketingową, jaką Twoja biegłość przypadkiem zastosować.

Przy okazji, możesz się co niemiara wyszkolić patrząc na to, kiedy inne branże wykorzystują programy poleceń aż do rozwoju swoich firm. Oto nieco z nich:

1. PayPal. Oni dokładnie rozdawał darmowe pieniądze, tudzież to działało kapitalnie dla nich. I owo było poprzednio social media!
2. Airbnb. Pojedynczy użytkownik w Chinach doprowadził aż do tysięcy zapisów i setek rezerwacji w ciągu jednego miesiąca.
3. Uber. Mieli wyjątkową alternatywa prowadzenia wielu programów polecających naraz – w podobny sposób dla użytkowników, podczas gdy tudzież http://www.ograbek.pl dla kierowców.
4. $1,000 w podobny sposób dla zwolennika podczas gdy i przyjaciela, z na cacy niezłą listą gwiazd!
5. Amazon Prime. Prawdopodobnie pewien spośród w największym stopniu usilnie wykorzystywanych programów poleceń w ostatnim czasie.
6. Kiedy pierwsza strona Internetu decyduje się wprawić w ruch aplikacja polecający, należałoby się temu przyjrzeć.

Oczywiście, nie zamierzasz płacić gotówką w ciągu skierowania pacjentów ze względu na kwestie podziału opłat, niemniej nie jest to powód, iżby zamknąć osobisty umysł aż do programu polecającego.

Może nie jest dozwolone wynagradzać w ciągu skierowania bezpośrednio, jak inne firmy mogą, mimo to na http://www.frymus.pl widać jest dozwolone ewoluować swoją praktykę strategicznie i etycznie, tedy powinno się dysponować stanowczy umysł.

Program poleceń jest celowym, systematycznym sposobem zachęcania pacjentów do polecania cię innym.

Ale nie możesz „mieć nadziei”, że Twoi obecni pacjenci będą rozpowiadać o Tobie.

Pomiędzy ich gorączkowym harmonogramem pracy i niekończącą się listą obowiązków społecznych tudzież rodzinnych, Twoja sposób marketingowa jest ostatnią rzeczą, o której myślą.

Musisz przeto sprawić, żeby owo oni o niej pomyśleli oraz sprawić, iżby proces polecania był w celu nich jak najłatwiejszy, dzięki z jakiej przyczyny Twoi lojalni pacjenci staną się największymi zwolennikami Twojej marki.

CO DECYDUJE O DOBRYM PROGRAMIE POLECEŃ?

Aby program poleceń miał możliwy ranga na rozwój Twojego gabinetu kosmetycznego, muszą stanowić następujące kluczowe elementy:

– Łatwy do zrozumienia gwoli pacjentów
– Prosty w obsłudze dla personelu
– Zniewalający, lecz opłacalny
– Łatwy do śledzenia wyników
– Zabawny zaś skoncentrowany na pacjentach, i nie na Tobie