Praktyki od chwili dobrych aż do świetnych

Kiedy byłem w szkole biznesu, lekturą obowiązkową było „Good owo Great” Jima Collinsa.

Jest owo lektura o zarządzaniu, która wyjaśnia, czemu niektóre firmy dokonują skoku od dobrego do wielkiego… zaś inne nie.

Profesor spędził tygodnie na analizowaniu tej książki z nami http://www.dominczak.pl studentami, pomimo tego jest jeden rozdział, który jest ano apropos naszej branży, że chciałem się przedtem z wami podzielić a nazywa się…

Skondensowałem go bardzo, jednak oto jego sedno:

Dobre do wielkich transformacji raz za razem wyglądają podczas gdy dramatyczne wydarzenia w celu tych, którzy obserwują z zewnątrz, jednakże są no tak organiczne, kumulujące się procesy wewnątrz, które działają dzięki długi czas http://www.charzewski.pl.

Oznacza to, że nie było jednego działania definiującego, kampanii reklamowej czy też szczęścia, które zbudowało wielką firmę.

Zamiast tego, dobre i wielkie firmy podążały w ciągu przewidywalnym wzorcem budowania a przebijania się, kto wymaga wysiłku, ażeby się rozkręcić, podczas gdy ciężkie koło zamachowe; jednakże kiedy już się rozkręci, nabiera rozpędu a trafia w artykuł przełomowy, który staje się nie aż do zatrzymania natomiast przynosi dramatyczne rezultaty bez dodatkowego wysiłku.

Ale większość firm działa według innego schematu… węzeł zagłady.

Zamiast kumulować impet, starają się nie uwzględnić tok budowania i już przeskoczyć aż do punktu przełomowego, stosując jednorazowe taktyki http://www.sudnik.pl, które dają im natychmiastowe, jednakże krótkoterminowe rezultaty.

Zamiast tego, otrzymują rozczarowujące wyniki, ponieważ nie udaje im się nie oddać spójnego kierunku, w następstwie tego próbują innej krótkoterminowej taktyki, by trwać natychmiastowe rezultaty i w wyższym stopniu rozczarowujące wyniki zdarzają się w celu dalszego rozczarowania, i aktualnie są w pętli zagłady tudzież zmierzają aż do katastrofy.

To samo przebieg zdarzeń się http://www.gierat.pl w praktykach chirurgii plastycznej.

Naiwne bądź przeciętne praktyki gonią w środku krótkoterminowym zyskiem, rzucając czas, kapitał zaś zasoby na wszystkie rodzaje błyszczących obiektów obiecujących świat.

Być przypuszczalnie jest owo biznes internetowa przeprojektowanie witryny … ponownie. Lub Google AdWords, które potrzebują budżetu wielu tysięcy dolarów miesięcznie, czy też katalogów, względnie mediów społecznościowych.

Próbują czegoś przez miesiąc czy też dwa, nie podoba się wyniki, w takim razie skaczą z tego aż do innej strategii obiecując istnieć świętym Graalem.

Ale przenigdy nie pozostają wcale długo, iżby trwać jakąkolwiek trakcję.

Podobnie jest spośród doborem pacjentów.

Wiele pragmatyk iść po one-hit-wonder pacjenta sprzeciw pacjenta kosmetycznego, który byłby godzien 10x ich początkowej inwestycji, jeśliby pomieścić mapa w miejscu, żeby je pielęgnować, z tej przyczyny dokładnie stają się praktyki „nieopłaconych ambasadorów sprzedaży.

Tak więc, wracając aż do koncepcji „od dobrego do wielkiego”, oto co robi doświadczenie odnosząca sukcesy, by wzdrygać się się wielką:

– Tworzą http://www.kocwin.pl mapę kosmetycznego planu przyciągania, konwersji zaś utrzymania pacjentów.
– Ustalają priorytety w zakresie budżetowania pieniędzy tudzież siły roboczej w kierunku najskuteczniejszych długoterminowych strategii, które sprawdziły się w praktyce.
– Monitorują swoje wyniki oraz dostrajają je na bieżąco.
– Pozostają na kursie zaś NIE zmieniają kierunku w celu krótkoterminowych zysków.
– Widzą rezultaty, które permanentnie się rozwijają.

Mówiąc inaczej, udane staż określają, kim są ich preferowani tudzież najbardziej dochodowi pacjenci kosmetyczni; później określają najlepsze sposoby przyciągnięcia tych pacjentów kosmetycznych aż do nich. Wiążą się, kształcą oraz budują zaufanie z tym pacjentem poprzednio spotkaniem z nim. Doskonalą doświadczenia pacjenta z praktyką od momentu pierwszego telefonu, jaki wykonują, ażeby umówić się na wizytę, aż do wizyty, konsultacji oraz dalszych działań. Dają pacjentowi pomiar WOW przed, w trakcie, po ich procedurze. Zachęcają, że pacjent, tak aby powrócić, recenzja, odnoszą się a użyczać na własnych platformach społecznych, tedy inni potencjalni pacjenci odkrywają cię oraz przebyć za sprawą swoje procesy, i oni, zbyt, powrót, recenzja, odnoszą się i akcji na społecznych z tej przyczyny więcej pacjentów sprawić owo samo natomiast w rzeczy samej później oraz naprawdę dalej.

Więc obecnie masz przebieg oraz schemat, który buduje rozpęd, zatem masz nieporuszony ciek pacjentów kosmetycznych na autopilocie.

To wcale nie było ważniejsze niż teraz, żeby Twoja biegłość działa gdy przyzwoicie naoliwiona maszyna, która prawdopodobnie zachować się burze konkurencji oraz COVID tudzież lada co innego przychodzi na polski sposób.

Skontaktuj się ze mną, jeżeli mógłbyś wykorzystać spośród pomocy w tym zakresie. Pracuję spośród chirurgami plastycznymi od 20 lat tudzież mogę zaoszczędzić Ci bezdno czasu, pieniędzy oraz kłopotów.