Jak zaskarbić sobie potencjalnego pacjenta aż do zabiegów kosmetycznych

Jak przekonwertować pacjenta kosmetycznego? Konwersja stawki być może istnieć frustrujące w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Spędziłeś czas, kapitał a trud w uzyskaniu potencjalnych pacjentów http://www.laczny.pl za pomocą drzwi, mimo to nazbyt wielu spośród nich nie zająć spośród jakiegoś powodu.

Dlaczego nie? Czy to konkurencja? Czy to twój marketing? Czy owo twój personel?

Czego się nauczyłem, konsultując się w tej branży przez 20 lat a pisząc książkę na ów temat, jest to…

Powodem nr 1, w celu którego pacjenci kosmetyczni nie wybierają Ciebie jest to, iż nie czują więzi.

Dobra wiadomość jest taka, że możesz ów szkopuł wystarczająco bez trudności poprawić, tak aby powiększyć osobisty współczynnik zamykania salonów. http://www.dering.pl

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCE PACJENT KOSMETYCZNY?

Po pierwsze, zastanów się, co w istocie w samej rzeczy kupuje pacjent. Emocjonalnie kupują czas, uznanie, prestiż, szczęście tudzież miłość.

Niektórzy powiedzą Ci, że chcą pozostać konkurencyjni na rynku, mieć wygląd lepiej teraz, kiedy są nowo upieczonymi singlami, wybierają się na kongres klasowy tudzież chcą wzbudzić niechęć obok starego chłopaka.

Najważniejsze jest to, iż twój pacjent kosmetyczny chce gdybać się lepiej – kropka! Wierzą, iż przełożony wygląd sprawi, iż poczują się lepiej we własnej skórze. Teraz muszą lecz odkryć odpowiedniego chirurga, jaki im pomoże.

Wiedząc o tym, musisz zająć się ich emocjonalnymi pragnieniami, potrzebami http://www.huczko.pl, obawami zaś rozczarowaniami. Pacjent kosmetyczny kupuje nadzieję – iż uzyskasz właściwy wynik, przy minimalnym bólu tudzież dyskomforcie, zaś iż jego bytowanie ulegnie poprawie.

Zajmujesz się w następstwie tego uczuciami. Pacjent schludny chce się przypuszczać wyjątkowy, zrozumiany, ważny, komfortowy, znamienny i szanowany. Chce wiedzieć, iż zależy Ci na poprzednio w charakterze na osobie a iż dasz mu to, czego chce.

Oczekują, że będą traktowani z życzliwością i szacunkiem i, bez owijania w bawełnę mówiąc, jeśli nie otrzymają tych ciepłych, rozmytych uczuć odkąd Ciebie oraz Twojego http://www.janic.pl personelu, pójdą do Twojego konkurenta, który potraktuje ich lepiej, a oni zabiorą ze sobą swoich przyjaciół.

ZACZNIJ NAWIĄZYWAĆ KONTAKT Z PACJENTEM JUŻ PRZY PIERWSZEJ ROZMOWIE

Twoi pacjenci chcą się utożsamiać spośród Tobą zaś Twoim personelem. Jeśli możesz sprawić, że potencjalny pacjent poczuje się dobrze, obowiązujący oraz komfortowy, zaś oraz uchwycenie jego potrzeb, są one twoje.

Połączenie zaczyna się odkąd budowania rapportu w trakcie pierwszej negocjacje telefonicznej spośród pacjentem w Twoim gabinecie.

Konieczne jest, ażeby Twój recepcjonista był przyjazny, optymistyczny, zorientowany oraz przeszkolony w używaniu tonu głosu tudzież strategicznych skryptów, iżby „doprowadzić” rozmówcę aż do zarezerwowania konsultacji z Tobą.

W przeciwnym razie, jeżeli nie być może http://www.suchcicki.pl przebyć przy użyciu recepcjonistę, zupełnie nie zamierzają cię spotkać!

Na przykład, recepcjonistka musi się w pierwszej kolejności przedstawić, a potem przyuczyć się imienia dzwoniącego, żeby mogła go fetować za pomocą kompletny Chronos trwania rozmowy. Używanie czyjegoś imienia automatycznie tworzy więcej więzi oraz sprawia, iż pacjenci czują się ważniejsi.

Ale recepcjonistka musi egzystować również wyrobiony w zadawaniu konkretnych pytań natomiast uzyskanie odpowiedzi od rozmówcy, który przenosi je aż do harmonogramu konsultacji spośród tobą.

Zadawanie pytań dzwoniącemu, takich podczas gdy procedura, którą są zainteresowani, i następny poręka ich, że jest owo nadzwyczaj popularna procedura, którą wykonujesz, stawia ich z większym natężeniem swobodnie.

Twój recepcjonista musi egzystować także otrzaskany w proszeniu o konsultację. Dzwoniący nie będzie po prostu oddać go aż do nich.

Na przykład, dysponować recepcjonista konwersji wcześnie, oferując alternatywa dwóch następnych dni / czasu wizyty, które są w dalszym ciągu dostępne. Jeśli wybiorą jeden, oni idą do przodu.

WIĄZANIE PRZED UMÓWIENIEM SIĘ NA WIZYTĘ

Zbyt niemało czasu między tym, gdy dyskutant dotarł do Ciebie, zaś tym gdy być może Cię odwiedzić jest niebezpieczne. Mogą bez trudu ciągnąć podejście swoich konkurentów, którzy mogą pomieścić agenda rozmówcy lepiej względnie pogadać z przyjaciółmi, którzy mówią im spośród niego oraz owszem dalej.

Wypełnij ów Chronos opóźnienia natomiast pozostać w kontakcie z potencjalnym pacjentem aż do budowania zaufania, podczas gdy oni czekają na ich konsultacji z tobą.

Miej strukturę w miejscu, gdzie „kapie” informacji do nich tak, że są podekscytowani o pokazując się spotkać się z tobą osobiście.

Na przykład, podczas gdy na to samo zarezerwują konsultację, wyślij im pocztą czy też cyfrowo oficjalny plik informacyjny dla pacjentów, który zawiera list od Ciebie natomiast odręczny adnotacja od koordynatora pacjentów, kto cieszy się na zebranie z nimi. Dołącz konkretne informacje na kwestia procedury, którą są zainteresowani, swoje opinia natomiast zdjęcie, biografię biura tudzież personelu, zasady zaś wskazówki.

Kilka dni później, wyślij im swoje kawałki PR z linkiem do swojego kanału YouTube, tak aby mogli „zobaczyć” cię jako autorytet.

Kilka dni po tym, wyślij im recenzje zaś opinia odkąd innych pacjentów, którzy kochają swoje wyniki spośród linkami do konta Instagram, by zobaczyć poprzednio / po zdjęciach innych pacjentów zamieścił.

Ta „kampania kroplowa” pomaga pacjentowi zwietrzyć się tak, nieomalże w tym momencie Cię poznał a pozycjonuje Cię w charakterze eksperta. W ten strategia pojawiają się one o wiele w wyższym stopniu gotowy, aby ogłosić „tak” aż do Ciebie.