Czy jesteś ustalony na wygraną?

Czy jesteś ustalony na wygraną? Rozwój staż kosmetycznej wynika spośród jasności, skupienia, dyscypliny i odwagi, tak aby zobaczyć, gdzie są problemy oraz naprawić je.

Dlaczego? Ponieważ nie jest dozwolone zaradzić tego, czego się nie wie. Nie możesz także karmić http://www.foit.pl głowy w piasek oraz sprawiać tego, co wiecznie robiłeś, bo zostaniesz w tyle.

Potrzebna jest tędy brutalna szczerość. Gdzie są Twoje obszary problemowe, które powstrzymują Cię od większej liczby pacjentów natomiast zysków? Czy wiesz, jednakowoż wręcz przeciwnie zgadujesz?

Czy jesteś pewien, że to jest to, jednakowoż jest cokolwiek innego, że jest uszkodzony, że nie wiesz o względnie nie były skłonne do rozwiązania?

Dowiedzmy się…

Świetnym miejscem aż do rozpoczęcia jest 9-punktowa ocena, która da Ci jasność, której potrzebujesz, ażeby skupić się na tym, co jest najważniejsze w celu Twojej praktyki natomiast Twoich przychodów, ażeby rosły.

Wystarczy odpowiedzieć „tak” bądź „nie” na poniższe pytania, żeby sprawdzić, jednakowoż jesteś przygotowany na zwycięstwo:

CZY MASZ PLAN MARKETINGOWY, KTÓRY WYKORZYSTUJE KILKA STRATEGII POZYSKIWANIA PACJENTÓW?

Pacjenci kosmetyczni żyją dzisiaj na kanałach multimedialnych zaś chcą informacji w taki sposób, w który chcą.

Niektórzy potencjalni pacjenci chcą eksplorować Cię na Facebooku.
Niektórzy chcą oglądać Twoje zdjęcia zaś filmy na Instagramie.
Niektórzy chcą http://www.cygal.pl oglądać Twój pląsy na TikTok – żartując, ale wejdź wcześniej.
Niektórzy chcą odczytywać Twoje wpisy na blogu
Większość chce przeczytać o Tobie opinie innych Twoich pacjentów kosmetycznych
Niektórzy chcą zbadać Twoją stronę internetową z dokładnością aż do jednego zęba.

Potrzebujesz więc strategii tworzenia i dystrybucji treści wzdłuż i wszerz tam, dokąd mogą znajdować się potencjalni pacjenci, ażeby wywlec ich uwagę.

CZY JESTEŚ W STANIE ŚLEDZIĆ SKĄD POCHODZĄ TWOI NOWI PACJENCI?

To jest o mnóstwo w środku drogie, aby robić reklamę dzisiaj a nie wiedzieć, co działa. Kiedy konsultuję się spośród praktykami, wyciągamy raporty, które mówią nam o źródle skierowania.

Jednak dane te mogą znajdować się niedokładne, kiedy dowiadujemy się:

Recepcjonista nigdy nie zapytał dzwoniącego, w jaki tryb dowiedział się o Tobie
Albo recepcjonistka po prostu kliknęła na zupa rozwijane pierwocina skierowania, ponieważ architektura komputerowy nie pozwolił jej kontynuować bez wybrania czegoś
Albo pacjent zostawił puste pole na formularzu przyjęcia pacjenta i nikt go nie zapytał
Lub chory powiedział „internet”, podczas gdy zapytany za sprawą telefon, ale potem, gdy odwiedza http://www.zdancewicz.pl zaś staje się bardziej komfortowe, płeć słaba otwiera się, że ano owo był przyjaciel, jaki skierował ją no niewiasta googled ciebie, poszedł do witryny, a od tego czasu IG sprawdzić cię

CZY TWÓJ PERSONEL REAGUJE NA NOWE LEADY NATYCHMIAST?

Statystyki pokazują, iż 48% biur nie rozpoznawać na internetowych prowadzi, jako że są one nadto zajęci względnie nie sądzę, że są one dobrej jakości prowadzi, tedy po co zawracać sobie głowę
Lub niektórzy kadra praktyki badać dni później i aż do tego czasu ołowiu wzrosła zimna albo ich konkurenci w tym momencie osiągnęły out
Ktokolwiek podąża w górę w charakterze najważniejszy ma http://www.majtyka.pl przewagę 1st responder, skutkiem tego powinno się systemu, aby skoczyć na tych przewodów natychmiast, jak są gorące

CZY TWÓJ PERSONEL TELEFONICZNY KONWERTUJE CO NAJMNIEJ 60% ROZMÓWCÓW NA SPOTKANIA?

Doświadczenie telefoniczne przypuszczalny chory ma spośród praktyką jest brane nadmiernie nieco w większości praktyk. Pamiętaj, iż nowi pacjenci wcale nie zamierzają się z Tobą spotkać, o ile nie mogą chybić recepcjonistki.

Większość chirurgów spędził fortunę na ich stronie internetowej, iżby istnieć postrzegane jak najlepsze, niemniej jednak nie na tyle na umiejętności telefonicznych ich recepcjonistka, którzy reprezentują je.

Tak więc, możliwy chory sprawdził swoją stronę internetową zaś jest podekscytowany, ażeby zgrupować się z tobą, niemniej jednak później zmienia zdanie, dzwoniąc aż do biura.
Mogli zdobyć automatyczną sekretarkę bądź irytujące ksylem telefoniczne albo osowiały recepcjonista, jaki nie przeszkadza spojenie spośród rozmówcą.

Mój zespół i ego robimy mystery shopping od chwili ponad 20 lat i oto, co wiem na pewno… KAŻDA doświadczenie przypadkiem skorzystać spośród http://www.roclawski.pl pomocy w tym zakresie.

I tylko dlatego, że przeszkolono ich raz, nie oznacza, że pozostają przeszkoleni. Połączenia muszą egzystować monitorowane, skrypty muszą egzystować przestrzegane zaś odpowiedzialność musi istnieć w miejscu, w związku z tym jederman aparat telefoniczny jest obsługiwany profesjonalnie.